Ako reklamovať
Našim cieľom je, aby zákazníci boli s našimi službami spokojní. Preto dôsledne vyberáme tovar, ktorý predávame, v dôsledku čoho je počet reklamácií minimálny.
Kontakt na reklamačné oddelenie
telefón: 0948 611 123
e-mail: obchod@123mobil.eu
Reklamácie
Ak by sa náhodou nejaké vyskytli, tak stačí len poslať tovar naspäť na adresu:
123mobil, s.r.o., Moyzesova 1441, 02201 Čadca
Ako reklamovať krok po kroku:
1.krok - Zistenie závady
Zistili ste že Vám prišiel tovar poškodený, nesprávny výrobok, ktory ste si neobjednali, alebo tovar sa bežným používaním pokazil v ráci záruky.
Záruka
- Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
- Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobene opotrebením a nesprávnym užívaním.
- Záruka sa nevzťahuje na servisné diely npr. flexy, lcd, skla pri neodbornej výmene (servisny zásah)
- Záruka na servisné diely je 24 mesiacov
- Zaruka na batérie je 24mesiacov, ale na výdrž batérie (kapacitu) 6 mesiacov
Pri reklamácii Mobilných telefónoch posielajte Tovar priamo servisnému stredisku konkrétnej značky . Zoznam servisov nájdete TU. Neplatíte poštovné a ušetríte čas.
KOMPLETNÝ REKLAMAČNÝ PORIADOK 123mobil, s.r.o. v bode 8 VOP TU
Ak tovar spĺňa záručné podmienky na reklamáciu, pokračujte krokom 2.
2.krok - Vypísanie Reklamačného formulára na webe
K reklamácii je potrebné vyplniť reklamačný formulár, ktorý najdete TU. Po vyplnení formulára pokračujte krokom 3.
3.krok - Odoslanie tovaru na reklamáciu
Tovar na reklamáciu posielajte dobre zabalený doporučene Slovenskou poštou bez dobierky (ak sa tovar poškodi pri preprave k nám, reklamáciu musíte uplatňovať u Slovenskej pošty) na adresu: 123mobil, s.r.o., Moyzesova 1441, 02201 Čadca
Balík musí obsahovať:
- čislo objednávky - napísať čitateľne na balík (bez tohto čísla reklamaciu nevieme zatriediť)
- kompletný výrobok reklamácie (ak je to telefón tak krabicu a všetko príslušenstvo)
- záručný list (platí pre mobilné telefóny, pre prislušenstvo netreba), doklad o kúpe
- adresu odosieľateľa reklamácie
!!!Pri nedodaní horeuvedenej dokumentácie bude reklamácia zamietnutá!!!
Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie kompletného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie.
4.krok - Vybavenie reklamácie
Po prijatí vašej reklamácie (cca 3 pracovné dni) sa snažíme reklamáciu vybaviť obratom, bohužiaľ niekedy vybavenie reklamácie môže trvať dlhšie, závisí to od posúdenia dodávateľa a či tovar je aktuálne na sklade. Všetky reklamácie su vybavené najneskôr do 30 dní.
Po ukončení reklamačného procesu budete informovaný e-mailom. Reklamovaný tovar posielame doporučene Slovenskou poštou na Vašu adresu.
REKLAMÁCIE A SERVIS MOBILOV A TABLETOV
Pre účely servisných zásahov sme oprávnení potvrdzovať záručné listy predávaných výrobkov a v prípade reklamácie môžete preto kontaktovať priamo autorizované servisné strediská. Zoznam servisných stredísk TU.
Každopádne, pri problémoch s u nás zakúpeným tovarom nás neváhajte kontaktovať. Kedykoľvek nám môžete zavolať (telefonická linka je v prevádzke v pracovné dni 09.00–15.00), poskytneme Vám kompletnú podporu.
Niektorí výrobcovia zavádzajú zjednodušený postup riešenie reklamácií a záručné listy k výrobkom nevydávajú. Dokladom k uplatneniu záruky je potom predajný doklad – faktúra.